Fit Test

18.01.2017

Fit testen består af seks forskellige øvelser. Hver øvelser udføres i 60 sekunder, hvor det gælder om at tage så mange gentagelser som overhovedet muligt. Du kan printe dette skema ud, så du bedre kan holde styr på dine fremskridt. Hold en lille pause mellem hver øvelse mens du noterer, hvor mange gentagelser du nåede. 

Øvelse 1:

Power Jacks

Uge:

Uge:

Uge:

Uge:

Uge:

Antal: Antal: Antal: Antal: Antal:

 

Øvelse 2:

Burpees

Uge:

Uge:

Uge:

Uge:

Uge:

Antal: Antal: Antal: Antal: Antal:

Øvelse 3:

Pushups

Uge:

Uge:

Uge:

Uge:

Uge:

Antal: Antal: Antal: Antal: Antal:

Øvelse 4:

Air Squats

Uge:

Uge:

Uge:

Uge:

Uge:

Antal: Antal: Antal: Antal: Antal:

Øvelse 5:

Mountain Climbers

Uge:

Uge:

Uge:

Uge:

Uge:

Antal: Antal: Antal: Antal: Antal:

Øvelse 6:

Sitting Twists

Uge:

Uge:

Uge:

Uge:

Uge:

Antal: Antal: Antal: Antal: Antal:

 

På Facebook vil du kunne finde videoer med, hvordan du udfører den enkelte øvelse, hvis du er i tvivl om, hvordan den ser ud. Det kan være motiverende til at give den ekstra skalle undervejs. Derudover er du sikker på at få den rigtige vejledning til at lave øvelserne rigtigt. Og du behøver ikke tænker på at skulle styre tiden, men bare følge os.

Find videoen her.

Indholdet er udformet af DitVægttab - det er ikke tilladt atr kopiere indholdet uden tilladelse.